idag ska vi stor handla

ja stor handla blir det idag =)
måsta ju ha mat :P hihih har fundar på att att blura omm i såv rumet idag när micke är
och jobbar hihih få se vad han sägar när han kommer hem.. !
sen i går var micke och åkte cross =)
åå det är aå tråkite att vänta på att Micke ska komma från jobbet !!
sitter iallafall i Mickes lägenhet och vänte på att Micke ska komma hem!!
har iallafall böbbat om sänga och flytta den idag=) jag blev nöjd få se vad micke tycker om det!!
hihih jag gör ju litte som jag vill här i Mickes lägenhet ... :Phihih
tänkte att jag ska hänga upp blommorna micke fick av mej=)hihi
Jag Älskar Dig! och bara dig Micke
kram sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0