min tanker om allt!

ja va ska men säga ellr skriva !!jag älskar min Micke så jävla mycket<3 det fins inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar Micke<3 händer  att vi pratar om attt gifta oss! och det känns skönt för det är dig jag vill ha Micke<3!
du gör mina dagra! när jag är lessen är du där för mej! och det detyder så jävla mycket!
iblen kan jag vara sur på  dig och jag kan de dig sova nån annan stan =( men endå ska du stoppa om mej och ge mej en puss  =)<3 känns skönt dom sunder jag är sur! och det hoppas jag du vet! du är ju mitt hjäta<3 och du har vat den sen jag böja 4=) men dom kälonar var alunda så älder man blev! och nu står jag här och har min underabara Micke<3
och är förloved med han=)<3 det ända jag siter och vänta på att du ska fria till mej! fråga om min hand och jag kommmer säga JA på en gång<3 och det vet du Micke=) sen det med bebis tycker jag med skulle vara kul och myssige=)
och vår egna familj<3! lägtar tills vi blir 3=)<3 hihi jag är ju som jag är! ibldan fattar jag inte hur du kan stå ut med mej? men du har ståt ut med mej i snat 8 månder<3=) jag kan ju vara sur och massa sånt men jag blir glad fort igen=)!
jag och du för alltid<3 och ingens ska få skilja på oss igen! det kommer jag inte palla!!! jag har en dömm om oss vi ska ha hus barn massa djur=) och bara vara en lycklig familj=)<3 och nu ska vi ite lyssna på nån annan en våra hjärtan och oss själva och vad vi tycker!!!! Micke vet att jag älskar dig så himmla mycket<3 du är mitt allt kram sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0