mina känslor

jag älsklar dig för att du är så kul att va med och dit hår luktar så gudomligt gott . och när du är i när heten så känns det bara så värmande i kroppen och när du är glad och ler så är det så man smällter av dit lende . och ditt skratt låtter som det mest juvliga jag nånsin hört du är så himla fin att det inte går att beskriva med ord .. och det skulle betyda så mycket för mig om vi gifte oss få dela min tid med den som betyder mest för mig (L)jag skulle bli så glad så jag skulle kunna gö vålter med baar kraften av lyckan att du vill gifta dig med mig och spendera resten av mitt liv med dig älskling (L) om vi skulle få bebis skulle det kännas änu bätre du jag och vår bebeis vår familj (L)(L) jag vet inte hur mna ska beskriva hur det skulle kännas exakt om vi skulle få bebis .. men det skulle kännas bra :) jätte bra :) se vad den kommer gilla typ som ritta måla eller kasnke åka cross eller ridadrecys kasnke jag vet inte men såånt ska bli kul och se och specielt se och dela med dig älskling det ska bli så kul när den tiden kommer (L) jag älsklar dig så himla mycket sarah koch du är mycket mer än mitt allt du är mitt liv (L)                jag älskar dig sarah koch (L)(L)        kram micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0