tordag den 13de

ja idag är det 8 månder sen jag Micke blev tillsammma och 4mådner sen vi förlovad oss =) Jag Älskar Dig!
hihih men nu ska jag säda mitt rum (tråkit) sen ska jag ta moppen till stan och köpa cola till bio=)
får väll skriva sen om hur filem var =) sen åker frång stan och åker till blb till min och mickes lägenhet =)
för råtterna måst ju ha mat och katten med! hihi
har böjet blir prat om att jag ska flytta in vid Micke =)åå jag vill mår så jävla bar hema hoss dig Micke!
men vat ska vi får penger i från ?? det är det enda problemt..!
sen böjar skolna snat .. känns jobbit vill inte gå iv! men jag måst -_- har ju ficksat det själv så har bara mej och tacka att jag sitter här som jag gör.. dryckt  men så är det.!
men nån gån la vel jag vara klra med det med så jag kan bli kock =) få en döm jag har har haft sen jag gick i 8an
fan jag kommer sakna låsenberga så jävla mycket!!!
kommer väl rymma ditt..! skulle inte för våna mej om jag gode ..
men nu ska jag städa så jag kommer i väg =)
kram sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0