1 års helgen :)

FREDAG: då va vi ut och åt på kina :) sarah jag och bobba va det som åt på kina och åt deras mongoliska buffe :) den är så himla go :D vi skulle igentligen ätit på lördagen men då vart det så att vi vart barn vakter så vi tog det på fredagen iställe så att det inte skule bli så stressigt. bild kommer på oss när vi va fin klädda :) vi va inte så himla länge på kina va väll där 1 nästan 2 timmar bara. sen åkte vi hem till oss och sen vart det att jag och älsklingen mysste framför tvn och kollade på film med bobba och sen vart det lite sittande vid datorn med sen gick älsklingen och la sig men jag och bobba stanade upe lite längre. men vi gick och la oss inte allt för långt efter henne häller.

LÖRDAG: hände det inte så mycket på dagen gick upp runt 12. sen satte jag och älsklingen oss lite vid datorn och kollade runt lite. sen  väkte vi bobba och kollade lite på film:) den första vi kolla på den va riktigt dålig. men den andra vi kolla på va väldigt mycket bätre :) 21 hete den vi kolla på sen som va bra :) sen tvättade vi lite klädder och lackan med i dag :) städade lite med :P sen vid halv 8 snåret så sjusade vi hem bobba när vi skulle och va barn vakt. vi va bara barn vakter i typ 2-3 timmar men vi fick bra betalt iallafall:) sen kolla vi lite på en film med deras äldre bror medans vi vänta på att dom skulle komma hem efter att dom hade gått och lagt sig . vi han inte kolla så långt innan dom kom hem. sen strax efter det åkte vi´hem till oss igen . lite privat tid med varandra på vår ett års helg (L) vi gorde lite sallad och kolla på en halv film typ. sen la vi oss en stund sen gick vi upp och gorde lite popcorn och kollade vidare på resten av filmen :) sen efter det gick vi och la oss

SÖNDAG: gorde vi värkligen inte mycket vi som typ till 10-11 nån gång sen härjade vi runt i sängen :D (skit kul va det:) ) sen va vi till gränges och köppte lite pizza och tog med hem och åt :) vi kollade på film samtidigt vi åt pizza men vi kola aldrig klart på den. sen satt vi mest framför datorn och kollade runt :P sen vart det dax att köra hem älsklingen :( känndes så himla jobbigt efter en sån kul helg :D(L) på vägen hem stanade jag till vid bobba lite och sen åkte jag hem igen. kram micke jag älsklar dig sarah koch av hela mitt hjärt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0