ett inlägg

jag brukar ha lite svårt att veta vad jag ska skriva om :P men när jag väll kommer på så brukar det inte va nå problem att få ner några rader :) och nu är det ett sånt tillfälle igen ... ja det är snart jul bara 22 dagar kvar till jul afton :) har inte riktigt kommit på än vad man önskar sig men det blir säkert bra :p och det är bara 10 dagar kvar tills jag och älsklingen ska ut och äta och fira att vi har vart tillsammans i 1 år :D(L) men vi gör det inte åfesigelt förns om 11 dagar :P jag längtar till vi ska ut och äta kommer bli så mysigt :D (L) hihi . men det blir nog allt fördena gång eller hur man ska säga :p eller visst ja .. jag älsklar dig sarah koch så himla himla mycket så de inte går att beskriva med ord (L) du är mitt allt och så mycket mer du är mitt liv (L)<3 kram micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0