näst sista dagen på 2009.

gick och la mig ganska sen på natten för det va lite lan dagarna innan men gick upp vid 9-10 tiden endå för att jag och älsklingen skulle tvätta :) hihi . sen när vi kom upp igen så höll alla på att packa ner och göra sig iordning för att åka . dom hade ju vart här i 3-4 dagar. sen när dom åkte så va en av dom kvar somva här simon vart kvar. så vi städa lite när dom hade åkte och så hittade vi vår katt i dag med :) men det står det om i det tidigare inlägget :) och sen gorde vi lite mat och tittade lite på film . chikenwings :D och bankock dangeros titta vi på :) en jäkligt bra film tycker jag. sen skulle jag och simon in till stan och köpa lite saker och då starta inte bilen när vi skulle åka så vi krånglade med en bateri laddare i säkert 20 min innan bilen starta xD vart det att en satt kvar medans den andra sprang runt och köpte det vi skulle ha xD sen åkte jag och han hem till han och kopplade in och testade han nya högtalare lite snabbt :) dom spelade bra för att ha spelat utt musik från mobilen igenom högtalaren :P sen åkte vi hem igen till älsklingen :) som sov när vi kom hem :P lite senare gorde vi pasta med ost och skink sås och bär paj :) (det va många olika bär i den) det va gott som tusan :D sen gick jag och älsklingen och bara lågg och prata lite och myste i sängen en stund sen gick vi ut till simon och prata lite sen börja vi kolla på mitt super ex. men innan den knappt hade börjat ville älsklingen gå och lägga sig så jag och simon fortsate titta på den sen vart klockan rätt mycket så nu ska jag gå och lägga mig med älsklingen och sova :D hihi kyssar poå dig älskling jag älsklar dig mer än ord kan beskriva (L) <3 kram micke


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jovisst är han söt men han kan va ett riktigt litet monster också :P

2010-01-01 @ 13:20:18
URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0