fösta natten i lägenheten !

Jag och Micke vackna tiden typ vid 4.
sen sov vi en stund till och sen hande vi krig Micke skrtta mycket.
för att jag tjikla Micke på pungen han är ju så kilig där ju så det är skit kul..
och nu säger Micke ååå va skänt att vara naken.
sen ska vi snat ducha. äta och åka till stan och gå på loppis.
allat för idag.

p.s hände lite mer än va jag och Micke hade tänkt oss.
vi var på loppisen och sen var vi på nån krosing nåstan kommer inte i håg va det heter.
san träffa Micke an gammal klass kopis.  san åkte vi hem till blb och hem till Mickes mamma.
och hemta mer av Mickes saker på rumet som skulle till lägenheten .
sen åkte vi hem till tägenheten. skulle göra massa mysiga sakrer film levande ljus och massa sånte men han somnade. och jag för söket väka han men det gick inte. så det var inte om jag hade tänkt mej på kvällen.
sen i går var jag väll lite bisviken/ner efter att du sa en sak Micke när vi var hema vid dig.
 kram Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0