idag.

idag var jag med mamma på sjuk huset. mamma skulle på nån under söking. jag ficke har bebisen hjärta. det var fränt. idag käner jag att jag måste göra en ska så jag ska snat ner på stan och köpa en sak. sen är jag sugen på att gå ut med. det är så fint väder här i skara. och sa prata jag med min Micke idag vid 12 till halv 1 unför som varje dag när Micke jobbar ringar han mej vid lucksen. men nu ska jag till stan. kram sarah

jag sitter framför datorn nu igen.. okej dag på jobbet tycker jag .. lite lång dag bara :( saknar ju sarah så himla mycket . men pratar med henne i tellen nu :D hon har så himla fin röst :) hihi men kommer inte på nå mer och skriva . ska prata mer med min älskling nu :) kram micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0