igår

jag gick ut 9an igår Micke va och titta på mej. sen ficke jag ros av han jette fin Tcak. åkte vi hem till mej och sen åkte vi till lägenheten. och fösökte tväta. men tog ju typ en 30 min inan vi fatta oss på tvätmaskinen. idag (6månder tilsmmanan och 2 fårloved) idag vara på looppis. sen vara vi hem spela spel och såg film och sov. sen ducha vi och sen åkte vi och åt på kina. mm gott det vara. sen gode vi ett fynd på blocket idag. och nu sitter vi i lägenheten vid öppna spisen. kram Micke och Sarah

Kommentarer
Postat av: s o l o m a

Låter mysigt med öppen spis.. :)Förresten, kolla gärna in inlägget i min blogg om svart nagellack? :) Hot or not?

2009-06-13 @ 23:53:58
URL: http://soloma.blogg.se/
Postat av: Anonym

stavarN

2009-06-15 @ 18:57:34
Postat av: micke

om du inte gillar stavningen varför änns läsa ??

2009-06-15 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0