sista dagen!

Idag är det söndag.
sista dagen på helgen och det detyder att man inte får sova vid micke mer .
fast jag ska ju sova hos Micke hela nästa hälg. men vill ju sova hos han varje natt och sova i Mickes fram.
men det går ju inte nu för har skola ett lite tag till. sen ska jag bo vid dig under somman.
men i alla fall så vat det mycket prat med Micke nu på kvälle.
känndes skänt att få prat ut sig lite. om det som hände igår.
vi bruker vara bar på att lösa våra problem inna det går för långt .
det tycker jag är bar. och det tror jag att du med gör Micke.
fick hem våra nya sängar idag. dom var fett sköna ska jag säga er :D
men nu har jag inte mycket att säga idag kram Sarah 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0