sista veckan i skolan

Sista veckan i skolan  sen sommar lov!
ja idag har det varit lungt i skolan helv dag i dag!
Micke rinde mej vid 12 som han gör vajer vardag.
och nu är klokan snat 5 och Micke er på väg hit.
och har bet han att ta med mina bindor som var i lägenhetet  få se som han kommer i håg det. ja det böjar närmar sig för oss! känst skumt måst jag ekäna. på lördag har vi vart tillsammas i ett helv år  och vart förlovad 2 månder. 
längat tills vi ska ut och äta. och jag vet inte vad jag ska ha på mej men fundera att han kläningen. jag ska ha på mej när jag går ut 9an. men vet inte få se vad jag ha på lördag.  skriver kanse mer sen i kväll får se om jag hinner. kram sarah

sitter här igen och kl är typ halv 9 nu. jag och Micke åkte till smd sen åkte vi hem där i från och stan vid en häst. hälsa på den i hagen och sen kom  ägen så nu kanse jag har häst i sommar. tycker jag är fett kul hästar är en del av mej ..
Micke åkte nyss hem. kan du inte komma till back snälla saknar dig redan och du har typ vart bota 10 min bara hur ska jag kunna vara uta dig tills i mån? altt jag har att skriva til


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0