skara

nu är jag i skara åkte kl 07:17 från ludvika vara frame i skara vid 10:30 och sen vara jag och mamma och handla lite. och sen ficke man en hamböjare apå mc-dånals. sen ringed jag eva när jag kom hem hon skulle sicka 500kr till mitt bank kot så jag kan få met här i skara klara inte va att äta vid mamma. sen så jag kan köpa skar fån skara sommar land som vi ska på i mån. kommer hem på fredag igen så då blir jag väll atta sova hos Micke hela helgen. sen har ju Micke sin sermester nu. nu på fredag är det sista dagen för Micke på jobbet. sen flytar vi sita grejera så det blir nog snat in flytinge festen. kanse skriver lite mer snar i kväll nu ska jag villa hej kram sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0