tankar.

Tankar som går i en nu.
 endara planra det är väl som valigt.  och Micke går med på det.
han säher inte ens i mot det när han hade lovat mej det.
det är som det är. kan väll inte göra nåt åt att du inte vill. fast du påstog att du ville.
ibland isser ha jag att du kanse inte är den Micke jag vara kär i när jag gick i 6an.  du tog hand om mej på ett annat sätt.
än va du gör nu. du tar hand mej nu med men ite på samma sätt. känns som du fortfaran lyssnar mycket på va andera säger. men der är bara vad jag känner. sen blir jag så jävla sur äver att allt handlar om 18år. men vi kan ite du är ite 18 år . får man höra hela jävla tiden. visst jag är inte 18 men bara för att jag är 17 och några måndar. så betyder det inte att jag inte kan eller ta samma ansvar. tar lika mycket ansvar fsat jag är 17 som 18
blir så jävla sur.
se ser man ut genom fönster och der rängnar här i skara . inte så kånstig att jag har haft ont i huved. i2dagar
men nu är det bar. men nu ska jag göra  andra saker.kram sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0