träna

idag träna vi till skolaavslutingen. 
Ja idag är den en dag kvar på skolan.
fan jag vlill fan inte sluta känner mej inte redu för att länma  skolan än.
sen i går var jag på namn kallsa tor jag det heter. Micke ville att jag skulle med det.
vi är ju tros allt förloved så jag få ju föja med när man ska träffa Mickes släckt ju.
dom vi var vid hande en jätte söt bebis. ville ta den med hem. men det fick jag inet.
Micke sa att vi kan göra en  egen bebis sen.
och nu har man städat sitt rum och toan. sen så sitter man vänta på att det ska bli mat.
sen ska jag i väg och rida. sista ringen.. sen inge häst på hela somma.
och Micke ska med till stallet  och titta på mej. kram sarah

p.s Micke och jag vvar ut med så hästarna.. dom är så jävla söta ..
och sen fick Micke sadla min hästa jag skulle rida idag.  han var jette dyckt.
Micke den satt jette bra. och nu sitter men hema och vänter på att Micke ska koma in på msn.
och sen kommer men inte kunna soman i natt är så närvös för skolavslutinge i mån.
för jag vill ju inte sluta. kram sarah igen

okej bra att det vart bra älskling. jag har ätit typ nyss och skriver med älsklingen på msn nu:) men hon ska snart gå :( .. men tänkte fråga om mna kunde ringa henne senare när hon är klar med datorn eller hur man ska säga. ska se när hon går ut 9:an i morrn så är ledig i morrn annars hinner jag inte se eller hinner kan inte se och jag vill värkligen se det så jag tog ledigt :) och sen ska vi äta på lördagen men det kommer det säkert mer om på lördag heehee :) kram micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0