en bild jag har pysslad med och är nöjd!


kram sarah


Kommentarer
Postat av: Sara

Till micke:

Nej men du och robert var inte osams på något vis, ni bråkade inte, han hade inget emot att vi var vänner och att vi umgicks själva.....

2009-11-12 @ 10:26:20
URL: http://thesweetyangel.blogg.se/
Postat av: Sara

Ne nu ska vi inte ljuga folk upp i ansiktete heller.

Hon hade något emot mig från öfrsta början innan ni ens vart tillsammans! jag försökte få det att funka från första början men icke, det gick inte! Hon har haft något emot mig flera gånger om. Jag har inte haft det, när vi har försökt lösa någonting och det har funkat ett tag så är det alltid något nytt som dykt upp i skallen och det har blvit en massa tjafs.

Ni får det verkligen att låta som att allting är mitt fel, hela tiden, hur jag än vänder och vrider så är det tydligen Sarah som är oskyldig hela tiden, vilket hon INTE är !!!!! Jag försökte få det att funka mellan oss micke genom hennes villkor men hon ändrade sig, och tyckte det vart jobbigt att det inte funkade på det viset så försökte vi komma på nyss sätt, jag fick inte höra av mig på ett tag, så jag lät bli sen några dagar efter fick man höra att man var en dålig kompis för att man inte hörde av sig, och när man gjorde det så var jag får på istället... Asså palla !!! Jag har valt att inte ha någon kontakt med dig för det blir bara en massa krångel då, Hon har något emot mig, det kommer hon alltid att ha, jag hade inte ens kontaktat er om hon inte hade skrivit det där inlägget! Och om jag inte fått höra det som viktor sa till mig.

2009-11-12 @ 12:45:23
URL: http://thesweetyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0