helgen

fredag: jag och älsklingen och en till kompis va till borlänge:) vi va in på kupolen för älsklingen skulle köppa en ny vinter jacka :) hon hitta en med som hon gilla och köppte :) sen va vi in på on off med för vi skulle kolla på en platt tv och en dator till älsklingen :) men som sagt vi skulle bara titta så vi köppte inget. sen åkte vi bort till max och åt och sen åkte vi hem till mig och älsklingens lägenhet. och kolla lite på film och polarn spela lite dator och en till polare kom över dom drack lite öl men jag drack inget. älsklingen va lite sjuk så jag va med henne mest. vi tände lite i öpna spisen med och gorde lite kläm mackor :) sen åkte en av polarna hem han vart väldigt trött. sen inte längt efter det gick jag och älsklingen och la oss. men polarn som skulle sova hoss oss som va med till borlänge satt uppe mer och typ spela lite på datorn och titta på mer film så han la sig ganska sent :P
lördag:ja i dag va vi bara i lägenheten och kolla på film och spela lite mest. och så vår katt unge har vi inte fått nån pli på att och ska bajja och så i lådan så vi gick över till granen och fråga om han ville prova med henne och det ville han så ska höra med han på måndag hur det gick för han.
söndag: då gick jag och älsklingen upp före polarn och satt lite och spela vid datorn och kola lite bloggar och sånt. sen vakna han då tänkte jag och älsklingen sova en stund till för älsklingen mådde inte så bra. men det vart itne lång varit sn kom polaren som va hoss oss i fredas och tyckte vi skulle äta pizza :) men vi har inga pengar över till det sa vi . men då sa han att han bjöd så då åkte vi till gränges och köppte pizza :) sen åkte vi hem till han och åt upp dom och kolla på en film :) sen skulle älsklingen hem så åkte hem med henne. va där en liten stund sen vart jag tvungen att åka :( jag åkte först hem till polaren som hade sovit hoss oss. sen åkte jag hem till mor och far och gratta han på farsdag :) fick lite ficka där och sen åkte jag hem. kram micke

Kommentarer
Postat av: Andro

Inte än... Ska testa igen om två veckor

2009-11-09 @ 08:27:14
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Andro

Tack :) Men är det inte dags att testa snart då?

Jag rekommenderar dig att beställa test från testlagret, det gör jag :D

Beställ gärna genom länken du hittar på min sida ^^

2009-11-09 @ 12:22:38
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0