helgen

fredag: jag mötte älsklingen på tåg stationen när hon kom hem med tåget ungefär kl halv 6 :) sen efter det åkte vi till djur affären och köpte ett nytt hus till råttorna :) sen åkte vi hem till älsklingen ochbara vissade att hon komkmit hem typ. sen på vägen hem från älsklingen va vi in på hemma kväll och köpte lite film och cola :) och så köpte vi med oss kina mat hem :) sen när vi kom hem kolla vi på patrik 1,5 och åt kina mat :) sen börja vi kolla på en film om andravärlds kriget. sen gick vi och la oss:)
lördag: på morgonentog vi kina maten som vart kvar och tog som frukost och fortsate kolla på andravärlds krigs filmen:) sen åkte vi hem till simon ty direkt efter det skulle jag skusa simons mamma och bror till gränges på heloween party. sen när jag och simon kom hem igen efter att ha skusat hans mamma och bror så va det mat :) spagetti med köttfärs sås :) sen efter det vart det typ film sen gick vi och la oss :)
söndag:på morgonen började vi kolla på film men såg inte hella för vi skulle åka till borlänge. vi va förbi vid min morfar och farfars grav innan vi åkte till borlänge en snabis. älsklingen fick sina naglar upp pifade på kupolen dom vart jätte finna :) vi åt på max innan vi åkte hem :) vi testade en ny hambörjare . kycklingburgare classic :) den va god :) och vi köpte lök ringar med det va bra gott med bearnes sås till dom :) hihi . sen åkte vi hem över . när vi kom hem till älsklingen så skulle jag typ åka på en gång och det gorde jag typ . men när jag kom hem så märkte jag att mina nyckar till lägenheten va kvar på hennes rum xD så jag vart tvungen att åka och hämta dom  :P och det gick ganska fort va inte kvar så länge . och är hemma nu och känner mig ganska så trött :P heehee kram micke




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0