irriterad!

fy fan va irriterad! 
kram sarah


Kommentarer
Postat av: Tina S

Tack så mkt.. VI vet inte rikigt hur man ska göra.. får nog vara så tills man vet vad det blir som kommer ut :D

2009-11-07 @ 10:04:23
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej ! :) tack så mycket.

Är i v. 24 nu. så jag har gått över halvvägs :)

lycka till! :)

2009-11-07 @ 23:25:43
URL: http://maddihz.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas du inte menar mig för jag tittar knappt på dig överhuvudtaget ! har ingen anledning, finns bättre saker att kolla på.

Och sen om man råkat kastat ett öga på dig och sett sur ut så betyder det inte att jag är sur, jag är trött om dagarna och då kan man bli och se sur ut fast man egentligen inte är det.

2009-11-09 @ 11:53:20
URL: http://thesweetyangel.blogg.se/
Postat av: Sara

Och varför går du och säger att vi snackade i veckan och att jag bråkade om det här med att jag inte får vara med micke ?! Vi har inte snackat under hela veckan, jag har inte ens nämt dig, och jag bryr mig inte längre om det här med micke!! Det du känner är helt fel ! Jag har lagt dig åt sidan, men du verkar bara vilja fortsätta bråka! det var som jag skrev i ett blogg inlägg för ett tag sen "Skulle jag bara titta på dig så skulle det bli skit över det med" Och det blev det ju ! varför kan du aldrig lägga av för ??!!!Jag är så jävla trött på dig! ja jag har valt att inte umgås med micke, och det är jag glad över! och jag tittar inte alls surt på dig ! ALLT handlar INTE OM DIG i Denna värld !! Så sluta hacka upp dig på småsaker som inte ens är sant... Lämna mig ifred för någon jävla sekund !!!

2009-11-09 @ 15:18:53
URL: http://thesweetyangel.blogg.se/
Postat av: Sara

Nehe ne det var vad viktor sa till mig ! Så skyll på honom om han har informerat mig fel !! Och det var du som skrev om mig först unga dam!!!!!! Så det är du som kontaktat mig/skrivit om mig, Så du kan inte skylla någonting på mig denna gång !

2009-11-10 @ 17:51:35
URL: http://thesweetyangel.blogg.se/
Postat av: Sara

ja men jag bara frågade om detta var till mig och du svarade att det var det, och jag vill ju försvara mig eftersom du har en tendens att säga saker som inte är sant! Och så fort jag verkligen antyder i blogginlägg (som du gjort med) som är riktat till dig så reagerar du också och försvarar dig, det är ju helt naturligt hos en människa! Du blir ju skit sur när jag skriver om dig i ett inlägg fast jag inte ens nämt namn, men nu vet jag ju att det var riktat till mig eftersom viktor talade om vad du hade sagt till honom och sen detta blogginlägg så var det inte helelr så svårt att lista ut det, Men ok jag vet att det var riktat till mig, inte förvånad för du kan aldrig lämna mig ifred! och nu tänker jag fortsätta med att INTE besvära dig, Som du med borde göra, dvs LÄMNA MIG IFRED , antyd inte mig i ett blogginlägg! Hacka inte upp dig på småsaker som du TROR att JAG gör! För dina antydningar är oftast väldigt fel! Du började detta genom att skriva ett blogginlägg som var riktat till mig, du får skylla dig själv nu, visst jag sa att du inte fick skriva till mig men eftersom jag ställde bara en fråga om det rörde mig, vilket det gjorde, då fick du ett problem som du startade!

2009-11-10 @ 21:19:39
URL: http://thesweetyangel.blogg.se/
Postat av: Sara

Anledningen att jag svarar tillbaka när sarah skrivit är för att jag får dubbla budskap, Sarah säger att hon inte går runt och snackar om att vi har pratat i skolan och att jag vart sur för att jag inte får umgås med dig (micke) Och viktor sa bara det som sarah hade sagt till honom... Och det här med att jag kollar surt på henne är inte sant, tittar knappt åt henne, och när jag gjort det någon enstaka gång så har jag vart trött, inge mer med det, Men sen när jag fick höra det där av viktor så var ju jag tvungen att fråga henne om det också, vad hon menar och vad som egentligen blev sagt om det där som viktor mena. När hon skriver sådär i bloggen och det är menat till mig så vill man ju reda ut det på en gång eller hur? så det inte bli ännu värre. är inte det bättre?

2009-11-10 @ 22:08:39
URL: http://thesweetyangel.blogg.se/
Postat av: Sara

Visst jag var väl delaktig i själva tjatandet, men det var nte enbart jag !

men nu ska vi inte rota i sånt som hände flera månader sen! ta bort inlägget då sarah

2009-11-11 @ 11:53:12
URL: http://thesweetyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0