10 mån tillsammans och 6 förlovade



på jobbet har jag inte gort så mycket mest bara dragit slang hella dagen. jag åkte in och möte älsklingen i stan efter jobbet åkte direkt efter jobbet. mötte henne där hon hade pracktic för inte allt för länge sen. sen gick vi runt och prova lite hattar och mössor på lindex :P jäklar vad vi skrata då :P heehee och sen va vi in på bk et konditori i ludvika och ficka :) vi dela på en rosa prinses torte bit :) sen såg älsklingen en kläning i ett skylt fönter som vi va in och titta på :) den va fin :) sen va vi in på globe och betala en räkning och köpte en triss :) sen åkte vi bort till willys och köppte lite grejer som behövdes till vår lägenhet :)i mat väg och sånt.sen åkte vi hem till henne och myste i hennes säng och kollade på film :) men kolla inte hela älsklingen vart så nervös av att se på den . så vi skulle kolla vidare hemme hoss oss sen . sen åkte vi till smb och tanka lite och köpte cola och en korv :) älsklingen vart så cola sugen :) sen efter dfet så åkte jag hem :( ... jag älskar dig sarah koch jätte mycket . du är mitt allt och så mycket mycket mer (L) det är vår dag i dag älskling :) grattis till oss :)(L) kram micke
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0