i helgen :)

på fredagen så va det ganska så lungt på jobbet inte allt för mycket och gö. sen när jag hade slutat så åkte jag och hämta älsklingen hoss henne :) sen åkte vi in till stan och stor handla mat :) och sen va vi in på hemmakväll en snabis:) och handlade lite film :) hemmakväll är en ny video butik här i ludvika . säljer film och godis och läsk typ och det va bra biligt :) sen åkte vi hem . hade lite brotom för vi skulle hem till simon . älsklingen skulle va barn vakt åt simons små syskon så hans mamma ville att dom skulle lära känna henne lite mer innan hon va det så vi skulle dit i helgen och träffa dom lite och så . så vi åkte hem och slängde in varorna i kylen och frysen och där det skulle va så packa vi och åkte till simon . vi skulle hämta med hans bror med på vägen dit och en av hans kompisasr. sen när vi kom ditt så va det mat på en gång typ :P va väll med ungarna lite innan dom skulle sova för kvällen . och sen skulle älsklingen också sova så jag gick upp och natta henne där vi skulle sova sen . sen gick jag ner och spelade lite med simon nfs undercover spela vi lite :P sen gick jag upp till älsklingen och kolla om hon skulle med ner igen för hon ville jag skulle komma upp efter en timme och väka henne och fråga om hon ville det . men det ville hon inte så jag och simon gick ner igen och hon somnade om. jag och simon gick då och basta men hans bror och hans kompis det va kul :) och tog oss några öl . sen sat vi och prata lite i köket och sen gick vi och la oss. tjatade på älsklingen att vi skulle äta pizza på lördagen :P innan jag somna vilket jag gorde nästan på en gång :P på lördagen så gorde vi inte specielt mycket vi lågg mest och tittade på film på simons rum och åt lite mat :P tog en promenad fram på kvälls kvisten med ungarna:)sen strax efter det åkte vi in till stan och åt pizza :) det va riktigt goot med pizza :) sen åkte vi hemm till mig och älsklingen en stund simon följde med han å . vi gorde inte så mycket hemma hoss oss satt mest frmför datorn och simon va inte kvar så länge . och strax efter han gått så gick jag och älsklingen och la oss :) i söndags har jag och älsklingen inte gort så jätte mycket mest setat framför datorn och myst i sängen :) och så dorde vi nån turkisk mat kommer inte ihåg va den hete . men det va bulgur och kyckling och grönsaker i den iallafall :) och got va det :) till frukost va vi så nytiga att vi åt stripps :) sen började vi kolla på wedding cracher men varken jag ellerälsklingen fattade så mycket av filmen vad den gick ut på så vi stängde av den och satte oss fram för datorn en lite stund :) sen dick vi och la oss i sängen och myste och sov en lite stund innan vi skulle åka :) sen när vi skulle åla typ så kom granen med en kompis in och börja det prata lite . precis när vi skille åka xD men dom stanade ju inte så länge som tur va så vi kom ganska bra precis till 6 hem till älsklingen :) och då gick vi ut och plocka lite pinnar i skogen hemma vid henne som vi ska elda med senare nån gång när dom har torkat :) fylde typ golvet i skuffen på min bil :) (jag har en kombi) sen gick vi in och älsklingen skulle koppla in datorn och ladda den . men då märkte vi att hennes laddare till datorn låg kvar hemma hoss oss så vi va tvungna och åka hem igen och hämta den :P vi hämtade med filmerna vi köpte på hemmakväll i fredags hemma hoss simon för den vart kvar där :P heehee se åkte vi hem till älsklingen igen och vi han typ bara bära upp grejerna på hennes rum och plugga i datorn i laddaren sen skulle jag hem :(  kram micke

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Jag hissar Mcdonalds för dem har så mycket annat än skabbiga hamburgare. Allt bra med dig?

2009-10-26 @ 12:26:34
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0