älsklingen i skara ;(

                                             
 älsklingen är i skara än :( den här veckan känns som den har tagit en evighet för att komma ditt den är nu och det känns som det kommer ta en evig het tills den är klar eller tills det är fredag :( men när det väll är så kommer jag bli super lycklig för då kommer älsklingen hem ifrån skara :D:D:D:D  hon ska får så himla många kramar och kyssar och allt det :)<3<3 jag längtar jätte mycket till du kommer hem älskling <3 
jag älsklar dig så himla himla mycket <3 du är mitt allt och så mycket mycket mer du är mitt 
 <3 LIV <3 kram Micke


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej micke.

JO asså jag försöker vara mig själv men det är det här att jag vet inte riktigt hur jag ska betee mig i tänket, asså när jag var med robert så var jag instängd jag var tvungen att tänka ett steg längre hela tiden typ "undrar vad robert kommer säga om detta, hur kommer han reagera nu .." osv Men nu då blev det helt plötsligt, Bara jag, jag hade bara mig själv att tänka på , vilket är skönt men vissa vänner är inte bekant med den nya sara, men jag vet knappt hur jag själv är, så asså det är svårt att förklara, nu tycker vissa att jag är egoistisk och så men jag tycker att jag försöker vara alla till lags och vara snäll, men vissa ser bara det jag vill, att det bara handlar om min vilja och hur jag mår men så är det ju inte.

som sagt svårt att förklara såhär...

Men förstod du något av detta ?

2009-10-29 @ 01:15:14
URL: http://thesweetyangel.blogg.se/
Postat av: Sara

Öh okey? Varför slut då?

Är det verkligen slut eller bara tillfälligt?

Nyss skrev du ju att du ville ha barn och att micke skulle bli en bra pappa :/

2009-10-29 @ 12:46:51
URL: http://thesweetyangel.blogg.se/
Postat av: Sara

Ok fattar inte så mycket men det blir säkert bra

2009-10-29 @ 14:10:22
URL: http://thesweetyangel.blogg.se/
Postat av: L * Blivande mamma

Sv: tack för din kommentar! Du kommer nog bli gravid när du minst anar det! lycka till å hoppas det blir nårra bebisar snart=)

2009-10-29 @ 14:21:23
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0