idag tisdag

typ vanlig dag på jobbet hände inte så mycket ruladde på som vanligt :P sen skulle jag och älsklingen gå på stan och leta present till min syster som fylkler nu på torsdag men ska inte ha "kallas" förns på söndag. men hon fick inte va kvar i stan typ nå länge alls för hennes foster föräldrar :S så vi åkte hem till henne och kolla på unga mödrar och sen låg vi mest bara och myste i hennes säng :) hihi. sen gick vi en liten promenad och frågade en som älsklingen känner om vi kunde få låna hennes hund i morgon och gå ut och gå med :) det fick vi :) sen gick vi hem igen . och så åkte jag hem typ direkt för klockan vart 9 :( börjar bli lite nervös nu för på torsdag ska jag ta hennes rid lektion och rida häst för första gången ska bli kul och är lite nervös för det :P men hinner peppa mig in för det i morrn :) heehee kram micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0