lördag/söndag

på lördagen gorde vi inte så mycket första vacknade jag och älsklingen och härjade runt i sängen ett tag :P sen när vi lågg och myste som bäst så kom simon och störde xD men det är klart han och jag skulle ut och åka cross i skogen så han hade lite brotom eller han va ivrig att få komma iväg :P vi kom i väg strax efter 2 och kom hem melan havl 5 - 5 .. och det  hade börja regna precis när vi börja åka xD lite jobbigt men kul som tusan va det :) och man vart blöt som tusan med och smutsig :P sen efter det åkte vi hem med crossarna och plockade upp älsklingen och åkte bort till simonn och bastade :) det va bra myssigt och kul :) vi gorde lasagne innan vi åkte till han med :P han föräldrar och små syskan åt av den med . dom tyckte det va gott :) sen skulle vi sova över där med. älsklingen gick och la sig tidigt för hon hade jätte ont i magen . jag och simon bastade lite till sen kollade vi lite på tv nere med han mamma och lossas pappa . sen gick vi upp och spela lite . hade köpt ett nytt spel till xbox 360 . det nya halo odst :) det va kul kul :) sen så när jag skulle lägga mig vid älsklingen och sova så va hon jätte pig och jag tröt så de vart inge bra xD heehee eller hur man ska säga . lågga och prata och härjade lite och myste lite med sen efter typ nån timme tror jag det va så la vi oss och sov :) vi vacknade rätt tidigt bara låg och prata lite lyssnade på musik från älsklingens mobil :) sen gick vi upp och sen åkte vi hem ganska snart efter det hade lite saker vi skulle fixa hemma . vi spelade lite farm frenzy 2 ett spel vi har köppt över internet:) och så diska vi och gorde lite mat stuvade makaroner och bacon blev det :) och så några köttbullar :) hihi kollade lite på outsiders om filk som hade över lift mott alla odds hette avsnitet handlade om såna som har vart med om svåra olyckor men över left . sen kollade vi på americkan pie 2 :) och sen började vi och kolla på flood men den han vi inte klart med innan älsklingen skulle hem. kram micke

                                                                sängen vi sov i hoss simon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0