prata med mamma idag!

idag prata mej med mamma i tel!
jag ska få ta had om min lilla systar när jag är där =)
fan va kul måste jag få säga =) hihi sen vet jag inte om micke ska komma idag men det gör han nog.
och sen vet jag inte vad vi ska göra blir nog unga mödrar på Tv idag! som jag tycker är bar=)
det dörjar 18:30 på knal 5=) så bar tycker jag älskar att sitta med micke och titta på det=) vi brukar disketar!
eftar programet och jag älskar att disketera sakr =) hihihi i alla fall film och tv prugram  hihi att jag har att säga nu .. kram sarah




p.s vat inge unga mödra för inge tv att titta på alla var upp tagna-_-
tråkit


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Joline ♥

Sv: Nämen vad roligt :)

2009-10-22 @ 17:44:49
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

lär dig stava?

2009-10-24 @ 21:28:44
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Just nu sitter jag och svarar på kommentarer från igår. Vad gör du nu då?

2009-10-29 @ 14:11:16
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0