skolan!

har kommit hit till sklola för en lite sund sän -_- känner mej rätt tröt på jävla sklola!
i måsse kände jag fan att jag ville ligga kvar i sängen! men var ju tungen att går upp och måsta vara i skolan för att får pengar! och jag bäver pengar! för att jag ska köpa julklapp till mina små sykonen!
ska ju vara där vid jul afton! sen ska jag vara vid micke på ny år! undra vad  jag ska drycka då? inge med alhål i iallafalla!!jag vet att jag inte ska drycka !
livet känns rätt meniges lös för min del -_-!  men jag börgar sant ! -_- kram sarah

p.s fick nycklar va bobba idag! måst komma i håg att ga micke om så vi kan köra hem bobbas moppe hem till ha och ställa in den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0