torsdag kväll

ja på jobbet så hände det inte så mycket. gorde i ordning 10 expander bultar och en 57 som jag nästan vart klar med . i morgon kommer älsklingen hem :D(L) jag längtar så jäkla mycket :D(L) och hon har en toast maskin eller vad dom heter med sig hem som hon har fåt från sin mamma . den ska vi inviga eller hur man ska säga på fredag men oboy med grädde och strösel :) hihi ska bli så himla gott :D och så blir det säkert nån film på det :) hihi (L) jäklar vads älsklingen ska få kramar och kyssar i morgon när hon kommer hem :)(L) längtar jätte mycket :) jag älskar dig sarah koch av hela mitt hjärta (L)(L) kram micke

Kommentarer
Postat av: Andro

Förstår inte riktigt, ska ni ta en paus eller? Att läsa kommentarerna på er blogg är rätt förvirrande...

2009-11-01 @ 17:45:27
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0