ännu en dag

i dag va vi på loppis och vi hade med råttis dit :) va lite kul:P heehee (råttis är vår tam råtta) vi träffa nåra vi kände där som tyckte det va lite kul att vi hade hon med oss :) och på hem vägen så plokade vi upp simon sen åkte han och jag iväg och åkte cross på enduro banan. det tog lite tid xD fan va jobbigt det va :P men det är klart det är väll inte så konstigt hade aldrig kört enduro förut deta va första gången jobbigt men kul som fan är slut domen eller hur man ska säga :p och sen när vi kom hem igen så åkte vi på bio på g-force :) dena va riktigt bra tycker jag :) den va rolig :) sen åkte vi hem och satt lite fram för datorn och slöa lite typ bara sen gorde vi lite pytt i panna och åt :P sen nu så ska jag snart gå och lägga mig älsklingen har redan gort det ska snart gödet jag med :) är tröt som fan efter turen i skogen :P heehee kram micke

       

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0