dena dag

det har vart lite strssig dag på jobbet i dag men endå bra eller hur man ska säga:) har hålt på med vaten av skiljare gör vad den heter :P heehee .. och börja med en bergborrmaskin en 57 :) typ vad jag har gort i dag älsklingen har vart på apu i dag på åhlens resturangen i ludvika :) och et hade gått bra det va mycket ungs mat så dom gorde inte så mycket mer än och prata när det va i ungnen så det va en ganska lugn dag för henne som det lätt :) sen åkte hon ut till mig. och där gorde vi färsk spagetti med körtfärsås med vart mums mums :) tyckte både hon och jag :) och medans kollade vi på nå pogram om nudister på datorn. outsiders hete det och det va om nudister. det kolla vi på medans vi åt. älsklingen tyckte det va konstigt eller hur man ska säga. hon värka de inte gilla tanken att gå naken typ på stan och sånt iallafall och att andra kunde se ens killes naken eller tjej. sen åkte vi hem till min mamma och pappa och kollade på tv . unga mödrar :) det va väldigt intresant :D som det alltid är :) en 16 åring som äntligen fick sen bebis efter att ha legat på bb med värkar i 41 timmar så kom bebisen :) sen hade vi gräss krig på gården den va ny klippt:P heehee . gräss i byxor och andra roliga ställen och i halsen xD och sprang runt där och kasta gräss och lite sånt i 10 min kanske sen åkte vi hem till mig igen .. och kolla lite på datorn lågg i sängen och myste lite innan vi började åka hem över mott henne. stannade i stan och tog ut lite pengar och så ringde jag till han som älsklingen hade krokat med. vi kom fram till hur vi skulle gö med. men det tänker jag inte skriva här. sen åkte vi hem till henne och där kramades vi en stund sen gick hon in. men ajg skickade typ 4-5 sms om att hon skulle komma ut igen men hon hade inte mobilen med sig till köket men hon kom till dören för att hämta mobilen typ 5 min senare så då kom hon ut lite till så kramades vi och kystes lite till sen gick hon in och ducha och jag började åka hem.. kändes jobbigt och åka hem :( och kom inte hem för så länge sen och pratade med älsklingen lite i telen men hon skulle lägga sig och nu sitter jag här framför datorn. men ska snart lägga mig jag med go natt på er. kram micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0