ett stort misstag

hej .jag har gort en sak som jag skäms jätte mycket för... jag vet inte varför jag gorde det .. men jag gorde ... bröt till och med ett löfte ... varför varför ? varför gorde jag det vet jag inte .. men det gorde jag .. skäms som fan... en sak är seker kommer aldrig gö det igen aldrig .. ni kanske tycker att det är löjligt eller nåt men då får ni tycka det . struntar jag i ...men jag kommer aldrig mer va ute på porr aldrig aldrig aldrig mer ...  fattar inte vaför jag va det .. men jag fattar att jag aldrig mer kommer va det. förlåt älskling förlåt. jag älskar dig sarah koch så himla himla mycket .. du är mitt allt mitt ljus min glädje min lucka ja mitt allt (L) kram micke

Kommentarer
Postat av: Anonym

cs3 har jag :O

2009-09-07 @ 17:02:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0