skolan!

jag har vart uppe på ive idag! och jobbat med matten!
och den var jag här ner på HR vid kl 10 typ. sen tänkte jag att jag skulle äta fruckos mend det fanns inget.
för som jag fatta det så var det bara 2 i skol köket.
så då tog jag penga som jag har kvar i fickan som är mickes men han gör det nog inge att jag köpte en fruk.
sen jag hem med 11:25 dussen hem. sen tog jag bussen till smb igen vid 12:55 . var i smb 15 åver 1 för dussen var lite sen. skulle ha vat vid bran stone men men ingen där .. så nu sitter jag och väntar på bussen hem som går 14:30. måste vara hema till kl 3 får jag har möte hema!
måste föra mitt rum fint. hihih
... men nu orkar jag inte skriva mer. kram sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0