söndagen!

ja idag är det söndagen!vart en lung dag jag och Micke bara vat hema hos oss!
varti lung och skönt:) och i mån ska man vara pig :) för ska laga mat i mån:) hela dagen!
fan va kul om man fåga mej!
sen fattar jag inte hur Micke kunde såra mej så mycket som du gode föra veckan!
och det gör fortfarande ont i mej:( och vet int om jag ska stan vid dig eller om jag ska gå och lämma dig bakom mej. får se vad tiden sägar.
kommer snat har bästämt mej om jag stannar eller går!
sen idag är det det 9månder sen jag och Micke vat tillsamma
och 5 fårlovade!
jag vet inte om kan jag lämma micke det vissar sig väll snat om jag går ellr stanar allt jag har att säga kram sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0