tisdag

i dag har det vart lungt på jobbet men gort rätt myckert endå :) när jag kom hem så va granen uppe och prata med min tjej om jag va hemma . han ville ha skus in till bolaget :P jag skusade han med det tog inte lång tid men jag och älsklingen va in på djur affärer och kolla lite saker med vi köppte 2 till leksaker till blackis (vår katt unge) och ett koppel till vår råtta xD heehee sen åkte vi hem skulkle plocka upp simon på vägen hem men hans morsa tyckte han skulle äta hemma innan han åkte .. så han kom lite senare. så då passa jag och älsklingen på att myssa lite i sängen och börja lagga mat .. ris med ärtor majs och paprika och brun sås med fläsk fille :) mums (L) sen kolla vi lite på film och sen efter det gick vi ut lite med råttis i koppel och gick hem till min mor och far . va inte där så länge sen när vi kom hem igen så sat vi vid datorn i typ 5 - 10 min och så åkte vi hem till henne för att hon skulle hem. och jag kom hem nu inte för så länge sen .. men ska nog snart sova. kram micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0