ja du..

ja vad ska man säga det va ett tag sen man skrev nu. ja en sak som man inte vill skriva eller prata om igentligen gorde vi i går. jag och älsklingen va och tog bort vår lilla skrut :( kändes så himla himla jobbigt:( det värsta va att det inte kändes som om det va vårt beslut. ja det va vi som valde att gö det mend et kändes som vi va tvungna att vällja det... :( allt va bara jobbigt i går . när älsklingen kom ut igen så jag kunde träffa henne grätt hon jätte mycket och jag började gråtta med då :/ sen låg vi mest bara där ingen sa just nånting bara jag fråga älsklingen lite då och då hur det va men hon sa sen att hon inte årka svara. sen när vi hade vart på uppvaket ett tag så borjade vi prata lite men älsklingen va rätt så tröt än så det va väldigt simpel komvertsa tion eller hur mans ka säga. vi fick med veta vilken blodgrup älskling va. hon va negativ och jag va positiv och det går inte så bra i hop. det vart destå mer prat sen mnär vi fick ett eget rum att va i. en enda sak som va bra i går va att makan älsklingen fick gillade hon väldigt mycket och hon brukar inte gilla makor men den gilla hon. så vi köpte med oss sånt hem bröd och det som va på och sen åt vi en massa såna makor hemma sen :) hemma girde vi inte så mycket låg mest i sängen sen vid halv 8 så gick vi och la oss framför tvn och kollade på halv 8 hoss mig sen kollad vi lite mer på tvoch kollade lite på chronikol of riddick men vi gick och la oss innan filmen va slut. båda va nere och tröta så vi årka inte va uppe nå mer. kram micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0