nu efter..

nu efter aborten känns det tomt. jag vet inte hur man ska säga men det känns konstigt att inte det finns nåt i älsklingens mage längre ingen man kan prata med lite då och då. och det känns oms om jag inte kan skriva ut det på bloggen för att ingen kommer förså mig hur jag menar som pappa hur det känns. ´känner bara ingen lust att gö nåt och så tp kan bara tänka på vad det första ordet skulle va och första tanden och första steget på egen hand :) det känns oms om det är nåt som saknas i en nu när bebisen är borta. jag hae så svårt att utryka mig i ord :( men det känns osm det saknas nåt i mig när bebisen försvann... även om det va vi som valde att ta bort den så känns det som vi inte valde det frivilligt :/ vilket känns mest jobbigt för båda jag och älsklingen ville ha bebisen kvar. det är typ som det är nån pappa känsla som är borta nån känsla av att jag vill beskyda ännu mer och så. saknar den kännslan :( skulle vilja ha ett syskon till dig men jag och älsklingen får prata lite mer om det.
vill bara att du ska hoppa tillbacka in i älsklingens mage trr ho känner samma sak. känns som an bara vill skricka ut al sorg av att du är borta :( men vetatt det inte kommer hjlpa so känns lite onödigt att gö det.
jg och älsklingen som längtade å himla  hmla mycket efter dig :(

ja så mycket mer finns det väll inte och skriva vad jag kommer på nu skriver väll mer om jag kommer på mer.
kram micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0