sorg

känner men lessen och ensam  fast jag har Micke! men det ännas som det är nåt som jag saknra! vill vara gravid igen! vi som längatra så jävla mycket eftar dig! men du är du borta! mamma och pappa skricker eftar dig! fy fan va dåligt jag mår! jag känner bra att jag vill spola tillbacka tiden! ååå vill bra slita ut p-staven fån min arm nu och göra ett syskon till dig! åå måste prata med micke om det här jag mår inte bra av det här! kara ej av att foksera i skolan orkar fan inte något ting mer! är nere hela tiden känner mej lessen och hatar livet någon tog min lift glädej! fy fan det kändes inte som det var jag och micke som vad att göra abort! jag tor att micke känner amma sak som jag!

vet inte vad jag mer ska skriva
kram sarah

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0