i dag

i dag avlivade vi amigo :( ja älsklingen har redan skrivi t det jag tänkte skriva typ. amigo va en fin katt och frän katt. jag han inte känna amigo så länge men det va lätt den fränaste och myssigaste katten jag har träffat <3jag fälde med tårar när han låg där och somna in även fast jag inte har känt han så länge . dom kommande dagarna kommer kännas konstiga och kommer säkert undra vart han är och lite så eller om han vill in . men vi fick reda på att han hade säkert väldigt ont. så det va bäst så. vi hade inte pengar till att gö det bra:( 
                                             nu får du villa i frid amigo ingen smärta ingen oro
                                                                   bara lugn och ro
                                                                     kram micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0