mår ej bra!

ja happ jag vackna vid 06:30  sen kom jag ner oc skulle ta Medcin! ja sen tog jag ett epple
ja sen gick jag mot bussen! och sen komm bussen och jag satt mej på bussen! och då börga jag äta mitt epple! sen eftar vi åket en bit när vi komm till smedjebaken typ så börga jag känna att jag vill spy! jag och börga få syra upp stötingen! sen när jag hoppa av bussen så börja jag hosta sen spyde jag (lite) och sen gick jag upp till IV skulle ha datakunska var typ helt kal sveting! mådde skit dåligt! och det blir så varenda gånhe jag ta min jävla Medcin! när jag glämmer Medcin så mår jag hur bar som helst! ska det böva vara så?
orkra fan intte lägge ner når e-energi på skola om jag ska gå och må så här varga morgone!
(det var så inne jag blev gavid) så det kan kanspa vara för att jag är gravid iallafall!
jag orkra fen inte gå upp på morgone mer för jag vet att jag allit bir att må piss dålige!
nu har jag inge mer att skriva!
kram sarah


Kommentarer
Postat av: Caroline

vad är de för medicin du tar? för de är nog inte så bra å äta medicin när man är gravid ?!

2010-01-14 @ 10:54:19
URL: http://livetsomunggravid.blogg.se/
Postat av: Emma

håller med caroline, har du kollat upp att du får äta den när du e gravid? mena inte som nå elakt men kolla upp det , det är jätteviktigt!

2010-01-14 @ 11:40:44
Postat av: Anonym

det är AD/HD medicin du tar va ? tycker det är konstigt att du får äta sånna för läkaren för ca 80-90% av all sådan medicin innehåller en viss del anfetamin, valium, rohypnol mm. bara ca 10% som inte har liknande saker i innehållet. menar inte för att kritisera men tkr de e konstigt att du får äta dom...

2010-01-23 @ 20:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0