Micke kom till mej idag

idag är det tisdag! så idag kom micke till mej eftar han lämmant blod! han fick en nalla när han lämma blod den fick jag tack! sen så var micke ekstar söt idag! han hade mössa på sig idag1 jag tycker att han är skit söt med mössa! hihi tog en skit söt bild på Micke<3
sen fick jag folsyra av micke idag! för jag sa att han skulle köpa åt mej hihi Micke du gör allt för mej så jag blir och må bra och att jag blir gald<3 du betyder mycket för mej jag älskar dig så jävla mycket! 
kram sarah


så jävla söt på bilden 
älskar dig<3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du kommer bli en jätte bra mamma Sarah, så strunta i vad alla andra sääger (=

2010-01-13 @ 02:35:35
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0