ny år

jag och älsklingen vaknade runt 10-11 tiden och simon inte långt efter det. sen åkte han hemför jag och älkslingen skulle va sj då :) när han åkte så gorde vi inte så himla mycket bara myste i sängen typ eller jo vi va och åt på kina :) vi tog 3 små rätter och stekta kinesiska säkor med vitlöks sås och ank bröst som älsklingen tyckte vi skulle smaka och det va väldigt gott :D och vi åt nästan upp alla 3 rätterna :D vart lite friterat kvar bar typ :P och vi åt hela efterrätten med :) friterat annanas med glass till gott gott :D sen åkte vi hem och typ la oss i sängen och myste lite till sen somnade vi efter en stund och vaknade strax före simon skulle komma sen efter det när han kom precis efter det så skulle vi åka och hämta peter och sara i stan hemma hoss henne. sen när vi kom hem till oss igen så satt vi mest i vardags rumet och prata och drack lite sen kolla vi lite på film :) på the mist en stiphen king film :) och sen vid 12 va vi ut och skulle göra iordning alla raketer och sånt men börja inte skuta dom förns typ 3 min över 12 :P heehee :P sen skött vi flugor och allt möjligt kul och jag försökte ta kort på smällarna hela tiden :P sen hade peter pansar vagns krig :P det filma jag :) sen gick vi in igen typ halv 1. sen ringde bobba och skulle ge mig en väg beskrivning jag fatta inte ett skit xD men vi åkte mott gränges och kom fram till att han skulle gå mott centrum och vi kom till dallporten så möte vi dom jag och peter skulle hämta dom. jäklar vad full bobba va när vi hämta han xD sen åkte vi hem och fortsate kolla på filmen. sen när den va klar så gick vi och la oss alla typ :P kram micke

Kommentarer
Postat av: J

skulle du ha maskeraddräkten? =)

2010-01-03 @ 10:10:35
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0