vi var!

jag och Micke var med enda in i döden! när du låg där och jag inte  kunde höra ditt hjärta mer! så kännders det! jag hade mitt huved vid dig och klappa dig till du somma in! och du sminder när kah klappa dig kur kur hörde man! när du fick din sistta spruta i hjärta! så känder det bara som jag ville brytta i hopp och bara dö med dig! kändes som halva mitt hjärta är borta! och ögone gör ont koned är varm och svider av alla tora som falit i natt!
Saknar dig Amigo!  men ska nu ligga brvide  mej när jag ska sova? eller väm ska jag få spola ton för? eller väm ska jag få gå upp mitt i nattan och öppna dären så du kommer ine till vårt sovrum? vem kommer ligger mella mej och micke i sängen som en liten beebis? mitt hjärts skrikar eftar dig! hoppsa vi mött en dag iegn! tack för det många år du holt min säng varm=) och alla nätter du leggat i min säng med mej tack Amigo!
kram sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0