ringa

jag satt i tel hela tisdagen! för jag vill ta ut p-steven. jag ringde dit var dom tog in den i samma band med aborten! men det var inte dom som tog ut p-psteven! så i onstag fick jag ringa Mvc men det var upptaget! så fick inte prat med nån i onsdag. men idag är det tordag ocg fick prata med nån så jag ska ta ut p-staven den 23mars ska vara där kl 09.00 och få bebäving sen kl 10.30 ska dom ta ut den! skönt
så nu ska jag leta hema eftar p-pillerna jag har nån stan! tor jag vet vart som är! det är iallafall 13månder i den lådan! så jag klara mej ett tag! skönt det för jag har fan inte lust att gör nån abort igen! och jag sägar det om jag blir gavid igen så ska jag fan ha kvar det! så är det bra! men bara tiden som vet när det blir för jag och mickes blod grupp går väll inte så bra i hopp! men fick en sprita i rumpan eftar abortent som gode svin ont men den var iallafall bra! för den spruten skulle hjälpa min kropp att inte bilda antikroppar mott barnet vid nästa gravite! skönt det kram sarah 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0